E/1 - eper1

it's not that i don't feel the pain, it's just i'm not afraid of hurting anymore

Best of 2013 Awards

2013. december 31. 17:30 - *tournesol*

Nos, most következzék egy kis humoros értékelése az évemnek. Összeszedtem nektek néhány kategóriába a fontosabb momentumokat, mert menõ az ilyen. Annyi díjátadót láttam mostanában, jelöltekkel meg minden, hogy csináltam egyet házilag. Én voltam a zsûri. :)

Legjobb évszak idén: nyár

Legnagyobb zenei élmény: ZAZ koncert, bár a Paramore is jó volt

Legnagyobb tanulmányi élmény: Szegeden az egyetemi nyílt napon jártam

Legnagyobb megkönnyebbülés: kémia 2-es, és nincs több kémia

Legjobb kirándulás:  Kapolcs - Mûvészetek Völgye

Legjobb színházas élményem: Diótörõ balett az Operában

Legnagyobb harag/utálat: év elsõ felében a francia

Legnagyobb szerelem: év második felében a francia

Legjobb "mentor": a franciatanárom

Legnagyobb csalódás: nem vették le a fogszabályozómat

Legjobb hír: januárban megmûtenek

Legjobb új kapcsolat: levelezõpartnereim Európa más országaiból

Az év dala, ami illik rám: Birdy -  Strange Birds

Legjobb dolog, amit a kezembe vettem idén: Blasius basszusgitár

Legjobb dolog, amit kiadtam a kezeim közül idén: ZAZ - Toujours magyar átirata 

Legteljesebb érzés: végre biztos terveim vannak a gimi utánra

 

Ezek lennének tehát. Köszönöm szépen mindenkinek, aki egész évben követett, és kibírta a marhaságaimat, remélem, jövõre is így lesz! Sikerekben gazdag boldog újévet kívánok minden kedves olvasómnak! ♥

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tournesol.blog.hu/api/trackback/id/tr205996139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása